شرخر

ساخت وبلاگ

 

تب و تاب خرید از اینستاگرام این روزها خیلی داغ است. برای مراکزی مثل رستوران ها یا خرده فروشان سطح بالا، اینستاگرام به عنوان ابزاری برای توسعه برندشان استفاده می شود. فروش این شرکت ها به طور مستقیم با اینستاگرام مرتبط نیست، ولی می تواند از راه های مختلف به طور غیر مستقیم با آن مرتبط شود.

برای مثال اینستاگرام می تواند بستری جهت رزرو نوبت برای رستوران ها باشد. یا شرکت هایی که خدماتی را ارائه می دهند می توانند توضیحاتی درباره چگونگی کمک به مشتری و خدمت رسانی خود به اشتراک بگذارند.

استفاده از هشتگ برند شما

به کمک مشتریان خود و با تشویق آن ها به استفاده از هشتگ برند شما، می توانید بازدید تصاویر خود را افزایش دهید. این موضوع به طور خاص برای کسب و کارهایی که به صورت آنلاین هستند بسیار مفید خواهد بود که منجر به افزایش فروش در اینستاگرام خواهد شد. مشتریان Passion Planner با برنامه ریزی طراحان، خودشان به طور خلاقانه ای کار می کنند.

این شرکت الهام بخش ترین پست ها را به نمایش می گذارد که منجر به خلق یک اجتماع عظیم از طرفدارانش در اینستاگرام می شود. هشتگPassion Planner  به تنهایی نزدیک ۶۰۰۰۰ پست دارد. وقتی شما یک جامعه ثابت از مخاطبان اینستاگرام داشته باشید، پایه فروش شما به تعداد اعضای این اجتماع خواهد بود.

ارائه تخفیف یا هدایا

یکی از موثرترین راه ها برای افزایش فروش در اینستاگرام ارائه هدیه یا تخفیف های متفاوت است. این یک روش مقرون به صرفه برای تبلیغ محصولات و افزایش فروش شماست.

به کمک این روش می توانید افراد بیشتری را با محصولات خود آشنا کنید، چرا که خریداران شما اخبار تخفیف ها و هدایا را با دوستان خود به اشتراک می گذارند و همین امر موجب جذب مخاطبان بیشتر و آگاهی آن ها از محصولات شما می شود.

این موضوع میزان فالوور و تعامل شما را افزایش می دهد که موجب نمایش بیشتر محتوای شما و در نتیجه افزایش فروش در اینستاگرام می شود.

 

در نهابت:

اینستاگرام با بیش از 600 میلیون کاربر فعال ماهانه، نتایج خوبی در فروش محصولات برندهای مختلف داشته است. این پلتفرم تصویری، بستری مناسب جهت افزایش اشتیاق مردم به خرید است.

شبکه های اجتماعی دائما در حال پیشرفت هستند و اینستاگرام هم از این قائده مستثنی نیست. نکاتی که در بالا ذکر کردیم، ایده های خوبی برای افزایش فروش در اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد.

تاکتیک های زیادی وجود دارد که به افزایش فروش در اینستاگرام کمک می کنند. مهم نیست که محصولات یا خدمات شما چه چیزی باشد.

بهترین شیوه عملکرد انتخاب معیارهای مناسب برای فروش، سپس تنظیم یک پروفایل جذاب و متناسب با محصولات و در نهایت ایجاد محتوای ارزشمند در جهت فروش محصولات است.

شرخر...
ما را در سایت شرخر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الفباوب saeedfarahpooor بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 23 دی 1399 ساعت: 17:17